sunnuntaina, marraskuuta 04, 2007

Auttakaa pojat, minulla on ongelma.

Olen tullut tässä uudelleen alkaneessa poikamieselämässäni nyt aivan uuden ongelman eteen. Edellisellä kerralla kun poikamiehenä olin noin 1,5 vuotta sitten en tällaisesta tiennyt mitään. Mutta nyt kun internetistä ja varsinkin blogeista on tullut yhä enenevissä määrin osa elämääni, törmäsin uuteen ongelmaan. Miten suhtautua blogeilla käytäviin keskusteluihin naisten kanssa? Eihän niitä voi mitata samalla tasolla kuin "oikeassa" elämässä tapahtuvia säpinöitä. Eihän ne ole kuin harmitonta anonyymisuojan siivin käytävää läpänheittoa tai sitten vakavamielisemmissä tapauksissa virtuaalista vertaistukea.

No, ei minulla ole kyllä virtuaalista säpinää sen enempää kuin normaaliakaan, kunhan asia juolahti mieleen jos vaikka jollain joskus olisi.

Kahdelle naispuoliselle henkilöitymälle (jos ei kaupantätien tervehtimistä lasketa) olen ollut vähäisessä kontaktissa.

Tapaus 1. Luokkatoverilta hain muistiinpanoja ja palautin ne. Enää en onneksi tarvitse muistiinpanoja siltä suunnalta joten se uhka on eliminoitu.

Tapaus 2. Saunasta olin tulossa ja naapurin tyttö erehtyi nousemaan hissistä pois samalla hetkellä kun minä olin hissiin astumassa. Olen todella pahoillani jos järkytin tyttöparkaa paljaalla yläruumiillani. Tiedän ettei se ole kaunista katsottavaa. Ainakin AC/DC:tä tyttö pystyi vielä tervehtimään vaikka hysteerisesti virnuilikin. Tiedä vaikka joutuu kohta maksamaan korvauksia henkisistä kärsimyksistä.

Ensi viikko menee varmaan vielä rauhallisemmissa merkeissä. Kyllä minusta vielä krooninen tulee.

2 kommenttia:

Matti kirjoitti...

Tässä ois pikapalaverin paikka. Mutta oikeesti tuo voi olla pian pieni ongelma kun on olemassa mese, blogit, facebook ja ties mitä muutakin niin niissä voi pian poikamiehille tulla jopa säpinöitä.

manninen kirjoitti...

Kai ne on tapauskohtaisia tälläset. Pitäis pistää kokous pystyyn...