tiistaina, elokuuta 19, 2008

Maiseman vaihto

Kesän säpinäkisa alkaa kai olla lopuillaan. Aluksihan sen piti olla vain kesä- ja heinäkuun mutta jos nyt olen oikein ymmärtänyt niin jatkoimme sitä kuukaudella. Joka tapauksessa minun täytyy surukseni myöntää ettei kesä aivan niin poikamiehisesti ole mennyt kuin mitä siltä odotin. Olen jutellut useankin eri naisen kanssa. Mesessä ja ihan livenäkin. Anteeksi. Olen kuitenkin poikamiehenä pysynyt koko kesän vaikkakaan en ihan täydellisenä. Eikös se kuitenkin ole niin että parempi huonokin poikamies kuin ukkomies?

Vaihdoin tässä kaupunkiakin vähän pienempään (Tampereesta Kokkolaan) jotta mahdollisuudet säpinöintiin vähenisivät. Pohjanmaa kun on jo parinkin poikamiehen kokemuksesta todettu turvalliseksi paikaksi harrastaa tätä jaloa aatettamme. Toivottavasti olette oikeassa.

Olen nyt siis vähän reilun viikon verran täällä Kokkolassa asustellut ja uutta koulua käynyt. Alan valinta vaikuttaa oikein hyvältä vaikka muut epäilevätkin etten muka pysyisi poikamiehenä näin naisvaltaisella alalla. Onhan se totta että luokallamme on 30 naista ja 3 miestä, mutta onneksi suurin osa on varattuja. Kyllähän tässä on joutunut väkisinkin juttelemaan luokkalaisten kanssa kun siihen on pakotettu. Ilkeitä ovat opettajat kun käskevät meidät tutustumaan toisiimme.

Todistin tässä myös sen tosiasian että koirat on hyviä naismagneetteja. Käytin serkkuni koiraa lenkillä ja hetihän siihen ilmestyi yksi luokkamme tytöistä ihastelemaan koiraa. Taisin vahingossa pari sanaa siinä sanoakin. Lieventävänä asianhaarana voin kuitenkin ilmoittaa että tyttö oli varattu enkä koiraakaan enää taida lenkillä käyttää. Olkoon tästä oppina muille poikamiehille että älkää hommatko koiraa ja jos hankitte niin hankkikaa mahdollisimman ruma.

Tänään yksi luokkamme tytöistä sanoi minua rotaksi joten eiköhän se anna jo vähän suuntaa siihen miten suosittu olen naisten keskuudessa.

Humppa Soi: Gaelic Storm: Born to be a Bachelor
Humpastalainattua:
"Girls, ye’ll never catch me,
Stayin’ single, is the plan
Born to be a Bachelor"

4 kommenttia:

manninen kirjoitti...

Niin kertoo! Eikös rotat ole niitä söpöjä ja pörröisiä pikku elukoita?

Wille kirjoitti...

Ei kyllä sillä tarkoitettiin että elän kaatopaikalla ja syön paljon ja levittelen tauteja ja kaikki inhoavat ja jotkut jopa pelkäävät minua.

Kaesmae kirjoitti...

satuinpa sopivasti katsomaan Voicea ja kappas, Willehän se siellä omalistaa veti. Taisi tulla sulle nyt kyllä melkoiset säpinät kun kaikille NAISILLE terveisiä lähetit ja vieläpä televisiossa! Hahaa! Kiinni jäit.

Wille kirjoitti...

Ja vielä niin monen monta kertaa. Tuohan pyörii jatkuvasti Voicella tuo minun nolaukseni.

Mutta mainostin minä kerhoakin siinä!