keskiviikkona, maaliskuuta 05, 2008

TOP 3 Poikamiesunet

Keskiviikko kolumni

Jahaas tällainen aihe tällä kertaa tarjolla. No mistä sitten kunnon poikamies uneksiin. No ei mistään koska kun säpinät eivät häiritse unia niin poikamies saa nukuttua yönsä rauhassa. Mutta jos sitä oikeasti muistelis tähän kolme unea, jotka liittyvät jotenkin johonkin.

Sain jostakin käyttööni citymaasturin ja lähdin sillä ajelemaan kohti Viitasaarea. Matkalla minunlle soitti nainen A ja sanoi, että minun olisi oltava kokouksessa Viitasaarella. No kun saavun kokouspaikkaan niin se on jo ohite ja paikallla ovat herra J ja neiti T. Sanon T:lle, että voit tulla minunkin kyydillä koska J:n auto on jo täynnä. T on matkalla Jyväskylään, josta hän jatkaa matkaa Hesaan kahtomaan Lordia. No hän tulee kyytiini ja siihen loppuu unenikin.

Olen vierailemassa Jyväskylän yliopistolla. Menen hissiin, joka alkaa sekoilemaan. Eikä pysähdy ennenkuin painan stop-nappulaa ja sitten se menee pohjakerrokseen. Sitten menen siellä yliopistolla jutustelemaan joidenkin ihmisten kanssa ja huomaan, että siellä on mukavia ihmisiä. Samalla harmittelen sitä, että tuli käytyä jos syömässä koska yliopistolta ois saanut halvalla hyvää ruokaa.

Olen kahtomassa leffaa, jonkun tyttösen kanssa. Istun hänen vieressään. Hän hiplailee kättäni ja minä otan häntä kädestä kiinni. Tyttö sanoo silloin minulle, että on varattu ja antaa pusun otsalleni.

Nämä unethan eivät liity mitenkään minun eläämääni. En ole ikinä ajanut citymaasturia, saati käynyt kokouksessa Viitasaarella, en ole ikinä edes kuskannut naista niin että olisimme kahden, en ole ikinä käynyt Jyväskylän yliopistolla. Ite asiassa leffaa olen kahtonut varatun naisen kanssa mutta en ole kyllä pitäny häntä silloin kädestä. Pitää kyllä jatkaa tuota unien ylöskirjaamista nimittäin näitä on hauska muistella jälkeenpäin.

Seuraavaksi vuorossa olkoon Tuomas ja aiheena säpinäfiilis.

Hevi raikaa: Wingdom - Where Do We Go, tämä on kyllä aivan mahtavaa musaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Jööti kirjoitti...

meiti näkee yhtä hämmentäviä unia jatkuvasti. Kaverit kehotti minua ostamaan uni kirjan, mutta ei siitä ainakaan apua ole ollut :D.